Про хід розгляду звернень громадян
за 2012 рік
У Березівській
ЗОШ І-ІІ ступенів Красноградської райдержадміністрації створені необхідні умови
та вживаються заходи щодо виконання вимог Конституції України, Закону України «
Про звернення громадян» , Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109 «
Про першочергові заходи щодо
забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до
органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень
голови райдержадміністрації.
У школі
особистий прийом громадян здійснюються відповідно до графіка прийому громадян.
Згідно наказу відділу освіти від 29.12.2011 № 469 « Про затвердження
графіків прийому громадян у відділі освіти районної державної адміністрації на
2011 рік» щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на
звернення на підставі Закону України «Про звернення громадян», Закону України «
Про освіту» проводиться відповідна робота по даному напрямку.
Відповідно
до Постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 «Про
затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах
державної влади і місцевого самоврядування , об’єднаннях громадян, на
підприємствах , установах , організаціях незалежно від форм власності» у
відділі освіти наказом затверджено Інструкцію з діловодства за зверненнями
громадян, а у закладі розроблено Правила організації та проведення прийому
громадян Березівської ЗОШ І-ІІ ступенів. Прийом звернень громадян ведеться згідно цих
правил. Заяви , скарги громадян реєструються в журналі реєстрації заяв , скарг
громадян. Облік особистого прийому громадян школи ведеться в окремому журналі.
Створено інформаційний стенд зі звернень громадян.
За 2012 рік на адресу школи надійшло 26 звернень. Кількість звернень на особистому прийому – 26.У
зверненнях громадян порушувались
питання:
- освіти
, науки . науково – технічної діяльності та інтелектуальної власності - 5;
- охорона здоров’я – 3;
- інші - 18
Всі звернення розглядаються вчасно відповідно
до встановленого законодавством терміну. Відповіді надсилаються заявникам та
вищестоящим органам виконавчої влади ( у разі необхідності)
На
нараді при директорові кожного кварталу заплановано розгляд та порівняння зверненнями
громадян щоквартально по роках у
2012/2013 н.р. Особливу увагу звернено
на випередження проблемних питань , які можуть порушуватись в зверненнях
громадян. Працівниками школи надаються необхідні усні консультації щоденно.
Аналіз
звернень громадян за рік, що надходить до школи проаналізовано та доведено до
відома працівників.
|